NOWY WYMIAR PRZYWÓDZTWA

Data:  10.09.2018, godz: 16.30

Miejsce: VOLVO CAR WARSZAWA

ul. Marszałkowska 89, 03-901 Warszawa

 

Jak każdy przewidujący lider myślę nie tylko o bieżącym zarządzaniu, ale też o tym, co pozostawię po sobie.

Sukcesja w firmie to temat nabierający coraz większego znaczenia. Wielu polskich przedsiębiorców zaczynało prowadzić biznes tak jak ja na początku lat 80.


Po ponad 30 latach kapitalizmu w powojennej Polsce pierwsze pokolenie właścicieli zaczyna coraz częściej myśleć o:

- przekazaniu pałeczki lidera,
- zwolnieniu tempa,
- przejściu na emeryturę.
Przedsiębiorców, którzy ukończyli 65 lat, jest obecnie w polskim biznesie ponad 80 tysięcy. Ponadto duża część przedsiębiorstw w naszym kraju to firmy rodzinne, gdzie sukcesja przez następne pokolenie ma podstawowe znaczenie.

Wejście dziecka do firmy w charakterze kolejnego pokolenia jest wyzwaniem, któremu nie każdy potrafi sprostać. Na rodzinę w procesie sukcesji czyha szereg problemów.

10.09 rozmawiać będziemy o przywództwie w aspekcie sukcesji.. Z jednej strony korporacje i firmy przygotowują programy sukcesyjne, a z drugiej strony firmy rodzinne stają przed tym wyzwaniem przy pomocy zaufanych doradców.

Zaprosiłem praktyków, którzy podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami, Warto ich posłuchać bo jakość przywództwa mierzy się jaką spuściznę zostawia po sobie lider.

 

 

Agenda Akademii:

  • 16:30 - 17:30 Rejestracja i Sesja Networkingowa - szansa na rozwinięcie swoich umiejętności komunikacji oraz nawiązanie wartościowych kontaktów.
  • 17:30 - 17:45 Powitanie - Rozpoczęcie spotkania
  • 17:45 - 18:05 Rozmowa Rekomendowana
  • 18:10 - 18:30 Rozmowa Rekomendowana
  • 18:30 - 19:00 Przerwa networkingowa, poczęstunek.
  • 19:00 - 19:30 Panel dyskusyjny 
  • 19:30 - 19:40 Podsumowanie spotkania - losowanie nagród.
  • 19:40 - 20:30 Sesja Networkingowa - zdjęcia z gośćmi i rozmowy.

Opcje dodatkowe:

15:15 - 16:30 Spotkanie Klubowiczów Networking Concierge Club

  • od 20:30 Kolacja z Prelegentami i Grzegorzem (dla posiadaczy Biletu VIP)
  • Uwaga! Liczba miejsc ograniczona. 

Cena biletu wzrasta od Piątku przed wydarzeniem oraz rejestracja kończy się w Poniedziałek o 12:00. Bardzo prosimy o wcześniejsze kupowanie biletu, aby nie było problemu z dostępnością.

Co można osiągnąć na Akademii Rekomendacji:

  • nawiązać wartościowe relacje biznesowe pomiędzy przedsiębiorcami
  • praktyczne przećwiczenie umiejętności networkingu i udzielania rekomendacji
  • otrzymanie nowej wiedzy i odpowiedzi na pytania z zakresu rekomendacji w biznesie 
 
Sponsorzy wydarzenia   

                             

       

 

 

 

 

Patroni Medialni

                         

 

 

 

    
        

 

Ewelina Pisarczyk

Współwłaścicielka firmy rodzinnej produkującej chemię budowlaną. Sukcesorka, z doświadczeniem na wszystkich szczeblach zawodowych - pracę w firmie rozpoczynała jako recepcjonistka, obecnie piastuje stanowisko Dyrektor Generalnej. Z wykształcenia dziennikarka oraz socjolog.

Poza pracą angażuje się jako wolontariusz w przedsięwzięcia ważne społecznie, m.in. jest Mentorem w ponadnarodowym programie wsparcia przedsiębiorców w kłopotach Early Warning Europe, jest Ambasadorem Fundacji 4XP Program Pomocy Pierwsza Praca, a jej firma czynnie wspiera działania Fundacji Firm Rodzinnych, której jest Mecenasem.

Wolny czas spędza z rodziną i czworonogami blisko natury.

Marek Adamski

Przedsiębiorca i manager, mówca motywacyjny, doradca w biznesie i wykładowca na studiach MBA.

Zawodowo praktyk makretingu i zarządzania procesami w organizacji, członek zarządu PMC Group Polska  - lidera na rynku międzynarodowym w zakresie systemów zarządzania wiedzą i kompetencjami w organizacji.

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie, a także TUCK School of Business (USA) i Ruhr-Universität w Bochum. Członek SPM (Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców) w Warszawie oraz IELA (International e-Learning Association) w Nowym Jorku.

Od 17 lat związany z branżą doradczą i inwestycyjną  ( PWC, Global Analytics Limited, ISB Ltd. PMC Group Polska). Ekspert w budowaniu i wdrażaniu skutecznych strategii rozwoju organizacji z wieloletnim  doświadczeniem zawodowym na rynku polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA) . Jego domeną jest zarządzanie procesowe i modelowanie procesów w organizacji. Jako manager wielokrotnie pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży a także doradcy i członka zarządu.

W życiu i pracy niestrudzony orędownik ciągłego kształcenia i rozwoju, przepełniony wiarą iż każdy z nas stworzony jest do wielkich rzeczy a bariery i przeszkody na tej drodze tworzymy sami.

Tomasz Kalko

Właściciel marki szkoleniowej tomaszkalko.pl, trener kompetencji miękkich, mówca motywacyjny, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców Dyrektor ds. Rozwoju i szef działu szkoleń w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI

Dyrektor ds. Rozwoju i szef działu szkoleń w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI

Trener i menadżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20.000 osób. Absolwent szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców Prowadzi szkolenia z przywództwa, zarządzania, komunikacji, psychologii w biznesie, sprzedaży i autoprezentacji. Prowadzi własną firmę trenerską ARATI oraz współpracuje z grupą trenerską FLASHPOINT. Jest autorem programów szkoleniowych ocenianych jako jedne z najskuteczniejszych w branży. W sferze biznesowej od samego początku związany z działami sprzedaży hurtowej i detalicznej w firmach rodzinnych. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej. Tworząc procedury sprzedażowe i logistyczne zdobył doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach i głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi których efektem jest wzajemna odpowiedzialność i zaangażowania obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości które wybiegają daleko poza elementy finansowe. W programach szkoleniowych dużo uwagi poświęca tematowi satysfakcji oraz przeciwstawienia się procesowi wypalenia zawodowego. Doświadczenie zdobyte w trakcie pracy zawodowej oraz w czasie studiów w Akademii Teatralnej dało narzędzia do stworzenia skutecznego programu Sztuka Autoprezentacja i Prowadzenie szkoleń.


Partnerzy

Mennica Wrocławska
BNI Polska
Gra o Milion
Rekruter
Maculewicz
Stowarzyszenie branży eventowej