CIVILITY. KULTURA GODNOŚCI W MIEJSCU PRACY.

Data:  11.06.2018, godz: 16.30

Miejsce: VOLVO CAR WARSZAWA

ul. Marszałkowska 89, 03-901 Warszawa

klatka K4

 

Kultura szacunku w miejscu pracy to nie tylko dobre maniery oraz zasady dobrego wychowania czy zachowanie poprawnych relacji.
 
CIVILITY to pożądany standard relacji międzyludzkich pomagający w zbudowaniu i utrzymaniu w Firmach norm szacunku, zaufania i współpracy.
 
W miejscach pracy, w którym kultura szacunku uzewnętrznia się poprzez zachowania zawodowe oraz poszanowanie praw i uczuć współpracowników, progresja wyników biznesowych jest średnio wyższa o około 10 do 15% od średniego poziomu rynku.

Co składa się na CIVILITY?

  • szacunek dla przełożonych, współpracowników i podwładnych
  • przemyślane działania związane z wykonywaniem zadań zawodowych
  • odpowiedzialność za wykonaną pracę i osiągnięte rezultaty
  • samodyscyplina
  • współpraca
  • zachowania profesjonalne
  • poszanowanie dla odmiennego zdania
  • stwarzanie miejsca dla prezentowania poglądów / słuchanie
  • działanie zgodne z zasadami Firmy  

    W efekcie w Firmie rośnie zaangażowanie oraz rośnie wydajność pracy
  • Wypełnij ankietę na temat civility w Twojej firmie: https://docs.google.com/forms/d/1VDIC-ra-SF6YLAF9DfFjrzrtzoVUlakRC_T3ZkvWI7M/edit

Agenda Akademii:

  • 16:30 - 17:30 Rejestracja i Sesja Networkingowa - szansa na rozwinięcie swoich umiejętności komunikacji oraz nawiązanie wartościowych kontaktów.
  • 17:30 - 17:45 Powitanie - Rozpoczęcie spotkania
  • 17:45 - 18:05 Panel dyskusyjny 1
  • 18:10 - 18:30 Panel dyskusyjny 2
  • 18:30 - 19:00 Przerwa networkingowa, poczęstunek.
  • 19:00 - 19:30 Panel dyskusyjny 
  • 19:30 - 19:40 Podsumowanie spotkania - losowanie nagród.
  • 19:40 - 20:30 Sesja Networkingowa - zdjęcia z gośćmi i rozmowy.

Opcje dodatkowe:

15:15 - 16:30 Szkolenie Networking Master Class  (dla osób które wykupiły opcję)

  • od 20:30 Kolacja z Prelegentami i Grzegorzem (dla posiadaczy Biletu VIP)
  • Uwaga! Liczba miejsc ograniczona. 

Cena biletu wzrasta od Piątku przed wydarzeniem oraz rejestracja kończy się w Poniedziałek o 12:00. Bardzo prosimy o wcześniejsze kupowanie biletu, aby nie było problemu z dostępnością.image

Co można osiągnąć na Akademii Rekomendacji:

  • nawiązać wartościowe relacje biznesowe pomiędzy przedsiębiorcami
  • praktyczne przećwiczenie umiejętności networkingu i udzielania rekomendacji
  • otrzymanie nowej wiedzy i odpowiedzi na pytania z zakresu rekomendacji w biznesie 
 
Sponsorzy wydarzenia   

                             
       

Patroni Medialni

                         

 

 

 

    
        

 

Michał Chodkowski

specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych oraz w prawie konsumenckim. Od 2006 roku doradza polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom między innymi w zakresie prawnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi oraz doboru form zatrudnienia, w tym zatrudnienia członków zarządów spółek.  Reprezentuje pracodawców w sporach z pracownikami przed sądami pracy, między innymi w sprawach związanych z rozwiązaniem umów o pracę i sprawach związanych z zakazem konkurencji.

Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców z zakresu prawa pracy. Prowadzi również wykłady na Uczelni Łazarskiego, w tym wykłady zatytułowane „Zarządzanie procesami HR versus prawo pracy” na studiach Executive MBA for Human Resources Professionals. Program jest skierowany do dyrektorów personalnych oraz innych osób zajmujących się zarządzaniem kapitałem ludzkim.

Jest członkiem Rady Dyrektorów Personalnych Konfederacji Lewiatan. Jest również członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR.

Doradza także w zakresie compliance. Pomaga w opracowaniu i wdrażaniu wewnętrznych procedur, polityk, a także kodeksów etyki i dobrych praktyk. Przeprowadzamy audyty procesów i procedur stosowanych przez przedsiębiorców, a w razie wykrycia nieprawidłowości doradzamy sposób postępowania naprawczego. Wspieramy klientów w przypadku kontroli, opracowujemy optymalną strategię, zapewniamy pomoc prawną i zastępstwo w postępowaniach, w tym w postępowaniach karnych, pracowniczych i przed organami ochrony konkurencji.

W 2016 r. znalazł się w gronie 30 finalistów V edycji konkursu Rising Stars, organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną oraz wydawnictwo WoltersKluwer. Konkurs wyróżnia młodych prawników, którzy wyróżniają się osiągnięciami zawodowymi oraz skutecznością, kreatywnością, innowacyjnością i umiejętnościami wyczuwania nowych rynkowych trendów, a także zaangażowaniem społecznym.

Andrzej Woźniakowski

Zdobywał doświadczenie zawodowe jako konsultant m.in. w Cap Gemini Ernst & Young (szef zespołu doradztwa HR), Deloitte, Hay Group (Koordynator praktyki „Building Effective Organization”), następnie jako ekspert w BRAD Management Consulting i AIDA Consulting w sferze strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach, organizacjach oraz instytucjach należących do obszaru administracji publicznej. Pełnił funkcje: Managera HR Thoni Alutec, Dyrektora HR firmy Selena, Banku Pocztowego S.A., Experta HR PSE S.A. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Jest doktorem nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, magister Polityki Społecznej, stypendystą London School of Economics i Oxford University.

Specjalizuje się w problematyce audytu systemów zarządzania w organizacji, tworzeniu strategii HR, systemów wynagradzania i motywowania oraz wdrażaniu rozwiązań z zakresu High Performance Work Systems (HPWS).

Autor wielu publikacji na tematy związane z HR i wpływem HR na ekonomiczne wyniki firm oraz na ich innowacyjność. Występował na licznych konferencjach i seminariach poświęconych problematyce HR oraz przez 7 lat był członkiem Komitetu Redakcyjnego dwumiesięcznika „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”. Jest członkiem SHRM (Society for Human Resource Management) i Polskiego Stowarzyszenia HR.

Radosław Bartosik

Mentax 

Przedsiębiorca, współwłaściciel firmy Mentax.pl, praktyk budowania samodzielnych zespołów.
Specjalizuje się w tworzeniu i wykorzystywaniu aplikacji internetowych w procesach zarządzania firmą, a w szczególności planowania zadań i czasu pracy.
Z czasem Mentax poszerzył swoją ofertę o kompleksową likwidacją szkód, rozpoczynając współpracę z wieloma wiodącymi na rynku Towarzystwami Ubezpieczeń.
Firma posiada 2 oddziały, centrala w Koszalinie, oddział we Wrocławiu. Część osób pracuje zdalnie. Na tą chwilę Mentax liczy 50 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, a współpracujemy z około 1.600 podwykonawców (lekarze, likwidatorzy majątkowi, komunikacyjni, serwisy itp.)
Oprócz zadowolenia klientów zależało nam również na zadowoleniu pracowników. Naszym celem było stworzenie takiej firmy i prowadzeniu jej w taki sposób, w jakiej sami chcielibyśmy pracować – z poszanowaniem ludzi i ich zdania.
Mentax.pl pokazuje, że można być jednocześnie innowacyjną firmą, dającą wysokojakościowe produkty z poszanowaniem dla pracujących tam ludzi, z możliwością rozwoju osobistego, zawodowego, samorealizacji.
Kiedyś maniak profesjonalizmu i najlepszych wyników, dziś entuzjasta turkusu, praktyk i współtwórca samozarządzających zespołów.


Partnerzy

Mennica Wrocławska
BNI Polska
Gra o Milion
Rekruter
Maculewicz
Stowarzyszenie branży eventowej